vrijdag 7 augustus 2015



Wat als je geen lactose, suiker, gluten en vlees mag?

Mijn zusje volgt een dieet die suikervrij, lactosevrij, glutenvrij en vegetarisch is. Dan denk je wat zal ze dan nog wel eten? Ik kan je vertellen dat ze heerlijke gerechten maakt, diners, lunch, ontbijt en tussendoortjes. Deze houdt ze bij op een blog met de volgende link:

http://endometriosedieetrecepten.blogspot.nl/

Laatst kwam ze bij me eten en en heb ik het volgende voor haar gemaakt:


Het is de bietensalade die op mijn blog staat en zoete aardappel uit de oven.

We aten ook de linzensoep erbij.

Ik kan je vertellen dat het heerlijk was en niet moeilijk.

Dus wil je nog meer recepten die suikervrij, lactosevrij, vegetarisch en glutenvrij zijn kijk dan op haar blog:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten